הנטייה הטבעית והאנושית שלנו היא להניח שהשגרה תימשך לעד. קשה לדמיין חירום, קשה לפנות זמן לכך. זהו אתגר לאירוע עתידי שאין לדעת אם בכלל יתרחש ואיזו צורה הוא ילבש. עם זאת, לכל מקרה צריך וחשוב להיערך לעתות חירום, ומי שיערך מראש, ידע לעבור אותן בשלום גם בתוך העסק/הארגון שלו.
מדריך זה מיועד לסייע לכם להכין את העסק לעת חירום אם וכאשר יהיה צורך בכך. המדריך מרכז עבורכם רשימת נושאים שצריך להתייחס אליהם בעת חירום בשני מישורים עסקיים:
- הערכות להגנה על העובדים והלקוחות.
- שמירה על הרציפות העסקית.
בהתאם לכך, ריכזנו עבורכם את הנושאים הבאים: