דלג על פקודות של רצועת הכלים
דלג לתוכן ראשי
  • 13:15 - 9:30

  • זום

  • 10 מפגשים, 50 שעות אקדמאיות

  • K8@z.maof.co.il

  •  

חשוב לדעת:

  • הקורס מתקיים אונליין ב ZOOM. קישור יישלח לפני פתיחת הקורס
  • לא תתאפשר הקלטה או העברת הקלטה של המפגשים
  • התכנים והמועדים נתונים לשינויים
  • הקורס מתנהל ע"י סניף קריית שמונה
  • מרצה: עדי ממוקה
  • נושאי הקורס:

    תכנון ומטרות

      • אומנות בניית מוצר דיגיטלי משלך
      • איך מתחילים לבנות מוצר? תחילת יצירת השלד: נושא המוצר, קהל יעד, מה יוצא למשתתף, כמות מפגשים, כמות משתתפים ומיקום
      • איך הופכים למוצר דיגיטלי מנצח, דיוק התועלות למשתתפים, דיוק צרכי לקוח

    בניית קו מוצרים דיגיטלי

      • בניית קו מוצרים דיגיטלי מנצח
      • איך ליצור קו מוצרים שמחבר את הלקוח ומאפשר לו להכיר את בעל העסק ו״לטעום״ ממה שיש לו לתת

    בניית תכנים

      • מיתוג – איך ממתגים את המוצר ומשדרים ערך ללקוח
      • מה הדרך אותה נרצה להעביר את המשתתף - איסוף מידע והכנת ראשי פרקים ותכנים, ארגון המחשבות והרעיונות, ראשי פרקים, תתי ראשי פרקים, סידור התכנים, יצירת מפת חשיבה, חשיבה על רעיונות חדשים ומקוריים
      • מבנה נכון של מוצר - פתיח, ראשי פרקים, סגיר – מה כולל כל חלק ואיך לארגן אותו

    יוצרים באונליין

      • מוצר דיגיטלי: on line או מוצר מוקלט
      • בניית אסטרטגיית המוצר הדיגיטלי – פורמט ההעברה למשתתפים
      • הנחיות לצילום בעצמכם
      • הנחיות לעריכה בעצמכם

    תכנית עבודה לקראת יציאה עם מוצר דיגיטלי

      • אחסון סרטונים, אחסון הקורס
      • כלים להפעלת המשתתפים, גם מרחוק - הוספת תבלינים והשראה, שימוש בדפי עבודה, תרגול ועבודה עם קלפים

    שיווק המוצר הדיגיטלי

      • תפיסה שיווקית בריאה
      • כתיבת תוכן שיווקי לדף נחיתה, לפייסבוק ולאתר
      • אסטרטגיית תוכן

    ממשיכים לדייק

      • מחיר ותמחור כולל סליקה
      • המשך דיוק שיווקי – דף הנחיתה ואסטרטגיית התוכן
      • משובים – איך יוצרים משוב לקבלת פידבקים מהמשתתפים
      • בניית תוכנית עבודה פרקטית עד ליציאה לאור
      • תרגול

    תרגול

      • המשתתפים יתרגלו את אחד המוצרים הדיגיטליים עימם רוצים לצאת לאוויר.
      • במפגש המשותף יעלו שאלות, שיתופים, למידה בקבוצה.
      • תרגול טכני על המוצר הדיגיטלי

    כתיבה ומוטיבציה

      • כתיבה שיווקית וטכניקות כתיבה - כותרות ותוכן
      • מוטיבציה עסקית ואישית - תרגילים מנטליים ותודעתיים להעצמת תחושת המסוגלות

    הצגת תוצרים

      • למידת עמיתים – תרגול אישי וקבוצתי
      • בניית המשך תוכנית העבודה
      • הצגת התוצרים במליאה
      • קבלת משובים

    נא למלא את פרטי הקשר
    לא ניתן להמשיך במילוי הטופס

    הסוכנות מפעילה מגוון כלי סיוע ותוכניות אשראי לעידוד יזמים ופיתוח עסקים קיימים. הסוכנות מפעילה את שירותי הסיוע באמצעות מערך מעוף ברחבי הארץ.