דלג על פקודות של רצועת הכלים
דלג לתוכן ראשי
  • 13:15 - 09:30

  • זום

  • 10 מפגשים, 50 שעות אקדמאיות

  • innap@j.maof.co.il

  •  

חשוב לדעת:

  • לא תתאפשר הקלטה או העברת הקלטה של המפגשים
  • התכנים והמועדים נתונים לשינויים
  • הקורס מתקיים אונליין ב ZOOM. קישור יישלח לפני פתיחת הקורס
  • נדרש מחשב לטובת היישום והתרגול"
  • לפרטים נוספים:
  • הקורס יתקיים אחת לשבוע
  • בימי ראשון החל מתאריך 8.12.24 עד 16.2.25
  • שם מרצה: ליאת כהן, חן מור
  • טלפון לבירורים: 072-2217941
  • נושאי הקורס:

    וובינרים ככלי שיווקי

    • מהו וובינר ואיך הוא משתלב באסטרטגיית השיווק?
      זיהוי היתרונות הייחודיים של וובינרים ככלי שיווקי.
    • ניתוח המטרה השיווקית: כיצד וובינרים יכולים לתרום למימוש מטרות שיווקיות שונות.ניתוח תהליך קבלת ההחלטות על שילוב וובינרים."

    השתלבות וובינרים באסטרטגיית השיווק שלך

    • מחקר על קהל היעד והתאמת התוכן והשפה בהתאם
      הבנת סוגי וובינרים שונים: וובינר ליצירת מודעות, לידים, והמרות.
    • כיצד לשלב וובינרים בצורה חכמה בשלבים שונים של משפך השיווק.
      דוגמאות לשימוש בוובינרים בקמפיינים שיווקיים אפקטיביים."

    פיתוח תוכן והדרכה

    • כיצד לארגן את התוכן בצורה אופטימלית להובלה למכירה
    • שימוש בתבניות תוכן ליצירת מבנה ברור וממוקד.
    • טיפים לעיצוב מצגות אטרקטיביות ומובנות.
    • כיצד ליצור זרימה טבעית בהרצאה תוך שילוב עזרים ויזואליים

    אסטרטגיות למעורבות קהל

    • שיטות לאינטראקציה
    • שילוב שאלות ומשובים בזמן אמת.
    • יצירת הזדמנויות לשיתוף פעולה פעיל מצד הקהל.
    • כלים וטכניקות לשילוב הקהל ולהגברת המעורבות במהלך הוובינר

    שימוש בטכניקות סיפור סיפורים (Storytelling)

    • טכניקות סיפור סיפורים שיעזרו לך להפוך את התוכן למעניין ואפקטיבי.
    • חיבור הקהל לתוכן דרך סיפורים אישיים ומרגשים.
    • כיצד להכניס מסרים שיווקיים בתוך נרטיב מהנה וקליל

    מאפיינים ייחודיים של וובינר: חי ומרחוק

    • מהו היתרון המרכזי בוובינרים חיים ומה החסרונות? מתי להשתמש בכל אחד מהם?
    • כלים לניהול וובינר חי בצורה אפקטיבית: תכנון תגובות לשאלות בזמן אמת, פתרון תקלות טכניות.
    • איך ליצור חוויית וובינר מרחוק אפקטיבית ולהגביר את המעורבות גם כאשר המשתתפים אינם נוכחים בזמן אמת

    תפעול זום וכלים טכניים לניהול וובינר

    • זום- ההבדלים בין פגישה לוובינר
    • כלים נוספים בזום: Breakout rooms, שאלות ותשובות, סקרים, צ'אט, שיתוף מסך
    • ניהול הוובינר בזמן אמת
    • שיטות לניהול וובינר מקצועי: ניהול זמן, הפעלת משתתפים בצורה מבוקרת, שימוש נכון בעזרים טכניים.
    • פתרון בעיות טכניות בזמן אמת ושמירה על חוויית משתמש חלקה

    בניית דף נחיתה לוובינר

    • חשיבותו של דף נחיתה ואיך לבנות דף שממיר נרשמים בצורה אפקטיבית.
    • מבנה דף נחיתה: כותרת מושכת, הצעת ערך, תכנים נלווים, קריאה לפעולה (CTA).
    • טכניקות לשיפור יחס המרה בדפי נחיתה: עיצוב מושך, עדות לקוח, ויזואליות תומכת.
    • כלים טכנולוגיים לבניית דפי נחיתה ואוטומציה של תהליך הרישום (smoove או Wix)

    תזכורות ואוטומציות לניהול וובינרים

    • בניית רצף תזכורות ודיוורים (לפני, במהלך, ואחרי הוובינר) לשמירת קשר עם הנרשמים.
    • שילוב תזכורות בהתאמה אישית
    • שימוש באוטומציות למעקב אחר השתתפות, שליחת הודעות דוא""ל לאחר הוובינר, ועוד

    שיווק והזמנת משתתפים לוובינר

    • מיפוי קהלי מטרה ברשת החברתית
    • התאמת מסרים לרשתות החברתיות וניסוח פוסטים
    • יצירת פוסט הזמנה לוובינר
    • סיכום הקורס, משובים ותעודות

    נא למלא את פרטי הקשר
    לא ניתן להמשיך במילוי הטופס

    הסוכנות מפעילה מגוון כלי סיוע ותוכניות אשראי לעידוד יזמים ופיתוח עסקים קיימים. הסוכנות מפעילה את שירותי הסיוע באמצעות מערך מעוף ברחבי הארץ.