דלג על פקודות של רצועת הכלים
דלג לתוכן ראשי
  • 13:15 - 9:30

  • מכללת פתח תקווה

  • 12 מפגשים, 60 שעות אקדמאיות

  • shanim@j.maof.co.il

  •  

חשוב לדעת:

  • התכנים והמועדים נתונים לשינויים
  • נדרש מחשב לטובת היישום והתרגול
  • בתחילת הקורס תפתח קבוצת ווטסאפ בשיתוף המרצה ומשתתפי הקורס
  • לפרטים נוספים:
  • הקורס יתקיים באופן פרונטלי במכללת פתח תקווה
  • הקורס יתקיים אחת לשבוע בימי חמישי בין השעות 9:30-13:15
  • שם מרצה: ויקי לביא משל
  • טלפון לבירורים: 076-8844842
  • נושאי הקורס:

    מבוא ל-NLP – מודל התקשורת

      היכרות עם עולם ה-NLP וכיצד הוא יכול לתרום לחיים ולעסקים.
      נלמד על מודל התקשורת, ועל העבודה עם המודע והלא מודע והקשר שלהם לעסקים.

    הנחות היסוד של ה-NLP ומפתחות ההצלחה

      נסקור את הנחות היסוד של ה-NLP עם דגש על יישומן בחיים, במערכות יחסים ובעסקים.
      נלמד כיצד להשתמש במודל מפתחות ההצלחה ככלי להצלחה עסקית.

    אסטרטגיית הצלחה בעסק וזיהוי המשאבים האישיים

      נבחן יחד את אסטרטגיית ההצלחה האישית של כל משתתף
      ונזהה את המשאבים והיכולות הקיימים לשימוש בעסק.

    מטרה מעוצבת כהלכה (Outcome)

      נלמד כיצד לעצב מטרה מדויקת לעסק (Outcome) שתוביל לתוצאות ברורות ומניעות לפעולה.
      כל משתתף יכתוב לעצמו Outcome שיגרום לו להתעורר בהתלהבות כל בוקר.

    ערכים מובילים, חזון ואני מאמין עסקי

      עבודה עם טכניקת ערכים לחילוץ ודייק הערכים העסקיים המרכזיים.
      נבנה חזון ו'אני מאמין' עסקי שישמשו בסיס לקבלת החלטות אפקטיביות.

    התגברות על חסמים ובניית זהות מנצחת

      נחקור את האמונות המגבילות שעוצרות אותנו ונלמד כיצד להחליפן באמונות מעצימות.
      נבנה זהות מנצחת שתוביל לפריצת דרך עסקית.

    גיוס לקוחות באמצעות יצירת ראפור ומודל LAB (שפת ההשפעה)

      נלמד לייצר ראפור (כימיה בין-אישית) עם כל אדם, תוך שימוש במודל LAB של NLP לשיווק מותאם ללקוח.

    המשך שימוש במודל LAB ליצירת השפעה וסגירת עסקאות

      המשך עבודה עם מודל LAB ונתרגל כיצד ליישם אותו בקלות וזרימה בעסק.

    מוטיבציות להנעת פעולה

      נכיר את שני סוגי המוטיבציות ב-NLP: הימנעות וחתירה למטרה, ונלמד כיצד להשתמש בשפה מותאמת לגיוס לקוחות בהתאם למוטיבציות שלהם.

    טיפול בהתנגדויות

      נלמד להתמודד בצורה אפקטיבית עם התנגדויות של לקוחות באמצעות מודל שלושת עמדות התפיסה, מודל SOM וטכניקת ריפריימינג.

    כתיבה שיווקית נכונה – לכתוב כדי למכור!

      נלמד את מודל מילטון לכתיבה שיווקית מוצלחת, נשתמש בטכניקות כמו Yes Set ופורמטים לשאילת שאלות שמעוררות רצון אצל הלקוח לקנות מאיתנו.

    הטמעת הזהות החדשה וסיכום הקורס

      נשתמש במודל הרמות הלוגיות להטמעת הזהות החדשה כבעלי עסקים מצליחים. בנוסף, נסכם את הקורס וניתן מקום למשובים.

    נא למלא את פרטי הקשר
    לא ניתן להמשיך במילוי הטופס

    הסוכנות מפעילה מגוון כלי סיוע ותוכניות אשראי לעידוד יזמים ופיתוח עסקים קיימים. הסוכנות מפעילה את שירותי הסיוע באמצעות מערך מעוף ברחבי הארץ.