דלג על פקודות של רצועת הכלים
דלג לתוכן ראשי
  • 17:45 - 14:00

  • אזור תעשיה עידן הנגב – הקיימות 5 רהט

  • 7 מפגשים, 35 שעות אקדמאיות

  • ranamo@d.maof.co.il

  •  

חשוב לדעת:

  • הקורס מיועד לאנשים שיש להם כבר דף עסקי , אבל לא יודעים על מה לכתוב , כיצד לכתוב או איך לייצר תוכן שמניע לפעולה
  • נושאי הקורס:

    מבוא לשיווק דיגיטלי

      • הבנת החשיבות של מדיה חברתית. רֶשֶׁת
      • מראה מקרוב יותר של פייסבוק

    תוכנית שיווקית ברשתות חברתיות

      • בניית תכנית שיווקית בפייסבוק באינסטגרם
      • מודל ה post
      • בניית תוכנית תוכן בפייסבוק ובאינסטגרם וההבדלים בינהם

    בניית קמפיין בפייסבוק ובאינסטגרם

      • הכרת סוגי הקמפיינים
      • בניית קמפיין ראשון
      • בניית קהל יעד עפ"י תחומי עניין דמוגרפיה
      • הגדרת מיקומים

    תוכנית שיווקית בפייסבוק

      • בניית תוכנית תוכן בפייסבוק
      • אסטרטגיית פרסום לפייסבוק
      • הכרת סוגי הקמפיינים
      • בניית קהל יעד עפ"י תחומי עניין
      • הקמת קהלי יעד מעורבות

    אסטרטגית תוכן

      • מהו שיווק באמצעות תוכן ? תוכן שיוצר מעורבות- מה האלגוריתם " אוהב"י הגדרת קהלי היעד ומציאת הצורך / כאב שלהם בריף שיווקי / כתיבה

    עקרונות לכתיבה לרשתות החברתיות

      • עקרונות הכתיבה השיווקית לרשתות החברתיות סוגי פוסטים- מכירתי , תדמיתי , ערך , ידע , המלצה וכו ' תבנית לכתיבה שיווקית- מבנה כתיבה
      • מבנה הפוסט המשך ) - גוף הפוסט + סיום / קריאה לפעולה תבנית לתהליך כתיבת פוסט התנסות בכתיבה מותאמת לעסק ולקהל היעד

    ניתוח ובקרה

      • כיצד בודקים את הקמפיינים
      • אילו מסקנות ניתן להסיק מהתוצאות
      • אופטימיזציה של קמפיינים

    נא למלא את פרטי הקשר
    לא ניתן להמשיך במילוי הטופס

    הסוכנות מפעילה מגוון כלי סיוע ותוכניות אשראי לעידוד יזמים ופיתוח עסקים קיימים. הסוכנות מפעילה את שירותי הסיוע באמצעות מערך מעוף ברחבי הארץ.