דלג על פקודות של רצועת הכלים
דלג לתוכן ראשי
חשוב לדעת:

  • הקורס יועבר בפלטפורמת ZOOM, לינק למפגשי הקורס ישלח יום לפני קיום הקורס
  • ייתכנו שינויים בתכנים ובמועדים
  • המפגשים אינם מוקלטים
  • הקורס מנוהל על ידי מעוף סניף שפרעם
  • נושאי הקורס:

    ניתוח השנה החולפת

      • מתחילים מהסוף להתחלה - היכרות עם תכנית עסקית על כל שלביה ועם האקסל המלווה של הקורס.
      • נבין איזה נתונים בדיוק אנחנו רוצים לאסוף ולמדוד בשנה שחלפה.
      • נלמד איך לארגן טוב יותר את הנתונים לקראת השנה שבפתח.
      • נפיק מסקנות מדוחות הביצועים ומההשלכות שלהם לעתיד.

    הגדרת יעדים וחזון

      • הגדרת יעדים ומטרות אישיות ועסקיות (תווך קצר וארוך - כדי לצמצם אי וודאות)
      • יצירת חזון עסקי ואישי לקראת השנה שבפתח.
      • תכנון היעדים השונים, תכנון ותקצוב ההוצאות הצפויות.
      • בחינת נקודת האפס באיזון בין בית לעסק.

    בניית סל שירותים

      • מהו משפך שיווקי ואיך הוא יכול לאפשר לנו קו מוצרים שנותן מענה לכל מטרות העסק
      • 4 סוגים של משפכים שיווקיים ואיך ניתן להפעיל כל אחד מהם בעסק שלנו.
      • בניית משפך שיווקי נכון של מוצרים ושירותים.

    בניית מפה עסקית

      • בניית מפה עסקית - הגדרת יעדים שנתיים, חודשיים ושבועיים ובניית הדרך להגיע אליהם, על פי המשפך השיווקי שבנינו.
      • הגדרת יעדים קצרי טווח וארוכי טווח, כך שנוכל להתאים את עצמנו למציאות המשתנה.

    תכנית שיווקית בתכנון העסקי

      • היכרות עם כלל ערוצי השיווק הקיימים ובחירת ערוצים שמאזנים אחד את השני, על מנת לייצר יציבות עסקית.
      • בחינה של ערוצי השיווק הקיימים - האם עובדים עבורי או לא.
      • איך משלבים ערוצי שיווק שירצו איתנו שנים וגם ערוצים פופלארים במיוחד.
      • בחירת ערוצי שיווק, הגדרת יעדים ודרכי פעולה בכל אחד מהם - עד יצירת רשת שיווקית.

    תכנית מכירות בתכנון העסקי

      • בחינת ומדידת אחוזי הסגירה שלנו ולהבין מהו האחוז שלנו.
      • מה הם מעמדי מכירה, איך משבצים אותם ואיך הם מובילים לעסקאות.
      • בחינת האם השיווק שלנו מניע למכירות וסגירת עסקאות בדרך קלה ופשוטה.

    שיפור רווחיות והגדלת הכנסות

      • מספר כלים וטכניקות להגדלת הכנסות בעסק.
      • בחינת האפשרות לשפר את הרווחיות בעסק.
      • מעבר על התוכנית וביצוע אופטימיזציה.
      • תכנון ושיפור פוטנציאל הרווח העסקי שלנו.

    יצירת שיתופי פעולה מניבים

      • בחינת שיתופי הפעולה הקיימים - האם עובדים עבורי או לא.
      • בחירת שיתופי פעולה חדשים, אפקטיביים, שיכולים להכניס הכנסה קבועה בכל חודש וליצור יציבות עסקית.
      • כתיבת "הרשימה" האישית והעסקית שלי לשנה החדשה.

    ניהול השנה בראיית המנכ"ל

      • הכרות עם מפת פריסה שנתית של כל התוכנית כולל הערכות לבלת"מים ותקופות של שינויים.
      • שיבוץ התוכנית ביומן ובלו"ז.
      • סגירת התוכנית בעבודה באחד על אחד בכיתה.

    מפגש מסכם

      • הצגת תכניות עסקיות/תכניות עבודה של המשתתפים
      • קבלת משוב מהמנחה והקבוצה.
      • מתן מענה לשאלות וסגירת קצוות.

    נא למלא את פרטי הקשר
    לא ניתן להמשיך במילוי הטופס

    הסוכנות מפעילה מגוון כלי סיוע ותוכניות אשראי לעידוד יזמים ופיתוח עסקים קיימים. הסוכנות מפעילה את שירותי הסיוע באמצעות מערך מעוף ברחבי הארץ.