דלג על פקודות של רצועת הכלים
דלג לתוכן ראשי
חשוב לדעת:

  • המפגשים יתקיימו באמצעות פלטפורמת זום, יש להתחבר למפגש באמצעות מחשב
  • התכנים והמועדים נתונים לשינויים בהתאם לפיתוחים וחידושים בשוק
  • הקורס מנוהל על ידי מעוף סניף נהריה והגליל המערבי
  • נושאי הקורס:

    שיווק באמצעות תוכן וכתיבת בריף

      • הצגה עצמית אפקטיבית
      • מהו שיווק באמצעות תוכן
      • מהי כתיבה בסושיאל וכיצד היא תורמת לנו להגדיל את מאגר הלקוחות
      • מהי תקשורת שיווקית וכיצד שפה משרתת לייצר מערכת יחסים מיטבית עם לקוחותינו
      • האם כל מותג יכול לייצר תוכן – דוגמאות ולמידה מהמותגים הגדולים
      • הדרכה ראשונית על השימוש בצ'ט GPT
      כיצד כותבים בריף/פרומפט ליצירת פוסטים מוצלחים בעזרת צ'ט GPT

    עקרונות הכתיבה השיווקית בדיגיטלית – כתיבת פתיח, סגיר ופוסט מכירתי מנצח

      • עקרונות הכתיבה השיווקית דיגיטלית(רשתות החברתיות) – כיצד להפוך כל פוסט למסקרן, מרגש, דרמטי, הומוריסטי ומעורר השראה בשילוב העבודה עם הצ'ט GPT
      • פוסט מכירתי – עקרונות לכתיבה
      • טכניקות לכתיבת כותרת מנצחת
      • טכניקות לכתיבת סגיר מנצח

    בניית הסיפור והמסרים השיווקיים של המותג שלך

      • בניית סיפור המותג של העסק – הבסיס לתוכן השיווקי ולמסרים השיווקיים של המותג שלכם בשילוב העבודה עם הצ'ט GPT
      • איך מחברים בין פוסט לתמונה – למידה מדוגמאות

    ככה מתגברים על חסמי כתיבה ופונים לקהל היעד שלך

      • חסמי כתיבה – טעויות נפוצות שכולנו עושים בכתיבה, כיצד לזהות אותן ולהימנע מהן
      • אפיון קהלי היעד ובניית פרסונות – אפיון מעמיק כמו שאף פעם לא עשיתם!
      • טכניקת הלמה – כיצד היא גורמת לכולם להתעניין בתוכן שלנו

    סגנונות כתיבה שהרשת החברתית אוהבת – בניית גאנט תוכן

      • סגנונות כתיבה – היכרות עם סגנונות כתיבה נוספים
      • כתיבה מוכרת – היכרות מעמיקה עם פירמידת המכירות בכתיבה (התהליכים הפסיכולוגיים שהקוראים שלנו חווים בעת קריאת טקסט מכירתי)
      • בניית גאנט פוסטים
      • טיפים לכתיבה מוקפדת – הגהה וסימני פיסוק
      • מילים שהרשת החברתית אוהבת ולא אוהבת

    מיקרוקופי – כתיבה קטנה גדולה שמניעה לפעולה (אתרים ודפי נחיתה)

      • כיצד הופכים את התוכן הדיגיטלי שלנו לתוכן ממיר – כוחה של ההנעה לפעולה
      • ניסוח דוגמאות מהשטח – אתרים לדוגמא
      • אפיון אישיות המותג שלנו – תרגיל שבאמצעותו נלמד כיצד המותג שלנו מדבר עם הלקוחות שלנו
      • עיצוב טון וסגנון המותג שלכם
      • מה לא מניע? מה עשוי לחסום את המשתמשים לנטוש את האתר/דף הנחיתה שלנו
      • כתיבה מגדרית – איך עושים את זה נכון

    כתיבת תוכן לאתר

      • חווית משתמש בכתיבה - מה זה אומר
      • כיצד האתר שלי יקדם את המטרות של העסק שלי – כיצד לקדם את המטרות באתר שלי
      דוגמאות לאתרים שעובדים בשביל עסקים – השראה ולמידה

    בניית תוכן לקמפיין מקיף לעסק

      • מהו קמפיין 360
      • בניית קונספט לקמפיין מנצח
      • יצירת תוכן לקמפיין בשילוב צ'ט GPT
      • קידום קמפיין באופן אורגני – באמצעות תוכן בלבד
      • המשך הדרכה על צ'ט GPT וכיצד הוא משרת אותנו ליצירת תוכן שיווקי אפקטיבי

    תרגול

      • שיעור תרגול ליישום והטמעה כל מה שנלמד

    יחסי ציבור DIY ובניית הצעת מחיר מנצחת

      • כיצד עושים יחסי ציבור לעסק שלכם מבלי לשלם לחברת יח"צ
      • כיצד בונים את הסיפור התדמיתי שלנו
      • כיצד בונים קומוניקט וכיצד מייצרים אפקטיבית לעיתונאים רלוונטיים
      • כיצד מנסחים הצעת מחיר מנצחת
      • משוב וסיכום

    נא למלא את פרטי הקשר
    לא ניתן להמשיך במילוי הטופס

    הסוכנות מפעילה מגוון כלי סיוע ותוכניות אשראי לעידוד יזמים ופיתוח עסקים קיימים. הסוכנות מפעילה את שירותי הסיוע באמצעות מערך מעוף ברחבי הארץ.